Els socis Entramuntanats trien una persona o entitat que s'ha
distingit especialment per promoure i divulgar el nom i l'es-
sència de l'Empordà al llarg de l'any.
llegir més...
ENTRAMUNTANAT DE L'ANY
Els socis Entramuntanats trien una persona o entitat que s'ha distingit especialment per promoure i divulgar el nom i l'essència de l'Empordà al llarg de l'any. El guardó, que és una reproducció del gegantó Tramuntana dissenyat per Eduard Bartolí, l'han rebut l'ornitòleg i director de la Fundació Territori i Paisatges, Jordi Sargatal (2002); el professor de matemàtiques i president del FC Barcelona, Joan Trayter (2003) i l'economista Fabià Estapé (2004). L'acte d'entrega es fa al mes de febrer coincidint amb la celebració de l'aniversari de l'entitat.
ENTRAMUNTANAT DE L'ANY 2004
FABIÀ ESTAPÉ
El passat 9 de febrer es va otorgar el 3er. premi "Entramuntanat de l'any". Aquest any el guardó va ser concedit al doctor Fabià Estapé.
En el seu lloc va recollir el premi la seva cosina Lolita Rigau.
Apassionat per la política i l'economia, el doctor Fabià Estapé és un dels homes que més ha contribuït a divulgar els misteris de totes dues ciències en aquest país. La seva trajectòria, tant en l'àmbit universitari com en el polític i mediàtic, dóna testimoni de la intel·ligència i l'originalitat amb què ha viscut el dia a dia.